كیفیت هوای لرستان ناسالم می باشد

كیفیت هوای لرستان ناسالم می باشد

حیوان خانگی بگیر: خرم آباد - مدیركل حفاظت محیط زیست لرستان اظهار داشت: وضعیت كیفی هوای لرستان امروز پنجشنبه در شرایط ناسالم برای گروه های حساس است.


به گزارش حیوان خانگی بگیر به نقل از ایرنا مهرداد فتحی بیرانوند روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اضافه كرد: امروز هوای شهرستان های پلدختر، كوهدشت، دلفان، سلسله، دوره چگنی و خرم آباد برای گروه های حساس در شرایط ناسالم و حدود 2 برابر حد مجاز آلودگی است.
وی با اشاره به اینكه امروز چهل و ششمین روز آلوده لرستان امسال است، اظهار نمود: سایر شهرستان های استان لرستان در شرایط سلام قرار دادند.

** پیش بینی وزش باید شدید و پدیده گرد و غبار در لرستان
به گزارش حیوان خانگی بگیر به نقل از ایرنا از روابط عمومی اداره كل هواشناسی لرستان، بر مبنای تحلیل نقشه های هواشناسی طی روز جمعه با تشكیل هسته های گرد و خاك و نفوذ آن به مرزهای غربی كشور برای روز جمعه و ساعاتی از شنبه بروز پدیده گرد و غبار به همراه كاهش دید افقی و افزایش آلاینده های جوی پیش بینی می گردد.
بنا بر این گزارش در روز جمعه با عنایت به افزایش سرعت وزش باد شدید در اغلب نقاط استان بخصوص در شمال و غرب استان (نورآباد، الشتر، كوهدشت، رومشكان و بروجرد) احتمال خسارت به تاسیسات و سرشاخه های درختان وجود دارد بنابراین بكار بردن اقدامات لازم برای جلوگیری از كاهش خسارات احتمالی سفارش می گردد.
1920/7274/3022


1396/12/17
20:34:56
5.0 / 5
2295
تگهای خبر: آب , هوا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
حیوان خانگی GetPet

حیوان خانگی بگیر


واگذاری حیوانات خانگی

getpet.ir - مالکیت محتوا و شکل سایت حیوان خانگی بگیر محفوظ است