دریای خلیج فارس روز یكشنبه مواج است

دریای خلیج فارس روز یكشنبه مواج است

حیوان خانگی بگیر: بندرعباس - كارشناس پیش بینی اداره كل هواشناسی هرمزگان اخطار داد: دریای خلیج فارس از ظهر فردا یكشنبه با افزایش وزش بادهای جنوب شرقی مواج است.


مرضیه سی سی پور روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اضافه كرد: وزش باد سبب اختلال در ترددهای دریایی به جزیره های خلیج فارس همچون قشم و كیش می گردد.
وی بیان داشت: فردا یكشنبه در مناطق ساحلی و جزیره های خلیج فارس مه صبحگاهی و احتمال كاهش دید افقی خواهیم داشت اما از ساعت ظهر وزش باد شدید و دریا مواج پیش بینی می گردد كه سبب اختلال در تردد های دریایی خواهد شد.
كارشناس پیش بینی اداره كل هواشناسی هرمزگان اظهاركرد: امروز شنبه هم وضعیت تردد دریایی به جزیره های خلیج فارس مساعد است اما سفارش می گردد شناورهای سبك و صیادی با عنایت به وزش باد جنوب شرقی در سواحل دریای عمان احتیاط كنند.
سی سی پور یادآورشد: صیادان در سواحل جاسك هم با عنایت به وزش باد جنوب شرقی تا ساعت پس از ظهر امروز احتیاط لازم را داشته باشند.
وی اظهار داشت: امروز در بیشتر نقاط استان هرمزگان پدیده ابرناكی خواهیم داشت كه رگبار پراكنده باران و رعد و برق در ارتفاعات شمال و غرب پیش بینی می گردد.
وی ادامه داد: از لحاظ دمایی در استان هرمزگان امروز با عنایت به ابرناكی در مقایسه با روز گذشته كاهش نسبی دما خواهیم داشت.
7195/6048

* آگاهی از آخرین اخبار استان در كانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینك جستجو كانال: حیوان خانگی بگیرbandarabas@
*ایمیل: حیوان خانگی بگیر.hormozgan@yahoo.com


1396/12/26
15:19:13
5.0 / 5
2101
تگهای خبر: هوا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵
حیوان خانگی GetPet

حیوان خانگی بگیر


واگذاری حیوانات خانگی

getpet.ir - مالکیت محتوا و شکل سایت حیوان خانگی بگیر محفوظ است