ادامه وضعیت گرد و غبار در خوزستان تا اواسط وقت شنبه

ادامه وضعیت گرد و غبار در خوزستان تا اواسط وقت شنبه

حیوان خانگی بگیر: اداره كل هواشناسی خوزستان از ادامه وضعیت گرد و غبار تا اواسط وقت فردا، شنبه در استان خوزستان اطلاع داد.


به گزارش حیوان خانگی بگیر به نقل از ایسنا، منطقه خوزستان، در بولتن پیش بینی اداره كل هواشناسی خوزستان در تاریخ ۱۰ فروردین آمده است: بررسی نقشه های پیش یابی و خروجی مدلهای عددی هواشناسی نشان دهنده‌ی ورود سامانه باران زا در استان است كه سبب افزایش ابرناكی و بارش های رگباری پراكنده بخصوص در شرق، شمال و ارتفاعات استان طی اواسط وقت امروز(جمعه) تا اوایل بامداد فردا (شنبه) خواهد شد.
همچنین تغییرات قابل ملاحظه فشار هوای سطح زمین سبب افزایش سرعت وزش باد و احتمال برخاستن گردوغبار محلی در جنوب، مركز و غرب استان و سپس انتقال آن به بخش های شمالی در اوایل وقت امروز (جمعه) تا اواسط وقت فردا (شنبه) می گردد.
از طرفی ورود و انتقال گردوخاك ناشی از تشكیل چشمه های خاك در كشور عراق از اواسط وقت امروز (جمعه) تا اواسط بامداد شنبه مورد انتظار است.
از امروز جمعه تا اواسط هفته آینده شاهد كاهش محسوس دمای هوا خواهیم بود. خلیج فارس هم از امروز جمعه تا اواسط وقت یكشنبه هفته آینده، مواج پیش بینی می گردد.
در شبانه روز گذشته آبادان با ۴۱ درجه سانتی گراد و ایذه با ۱۱ درجه سانتی گراد به ترتیب گرم ترین و خنك ترین نقاط استان خوزستان بودند. تغییرات دمای هوای امروز(جمعه) اهواز هم بین ۲۱ تا ۳۳ درجه سانتی گراد در نوسان بود.



1397/01/11
15:21:37
5.0 / 5
2344
تگهای خبر: هوا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲
حیوان خانگی GetPet

حیوان خانگی بگیر


واگذاری حیوانات خانگی

getpet.ir - مالکیت محتوا و شکل سایت حیوان خانگی بگیر محفوظ است