پشت پرده تخریب دولت در احیای دریاچه ارومیه سیاسی است

پشت پرده تخریب دولت در احیای دریاچه ارومیه سیاسی است

حیوان خانگی بگیر: ارومیه- رییس حزب اتحاد ملت در آذربایجان غربی اظهار داشت: پشت پرده تخریب تلاش های دولت برای احیای دریاچه ارومیه اهداف جناحی و سیاسی دارد.


اسمعیل علی میرزایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به آمار رسمی انتشار یافته در ارتباط با تغییرات میزان آب در دریاچه ارومیه، بیان كرد: طبق این آمار تراز دریاچه ارومیه در دوران پسا احیا نسبت به كمترین ارتفاع ثبت شده برای آن بیش از 34 سانتی متر افزایش داشته و این نشانگر تلاش دولت در عمل به وعده خود به مردم آذربایجان است.
وی از نمایندگان دولت در آذربایجان غربی خواست تا با تلاش مضاعف نسبت به احیای نگین آبی آذربایجان اقدام نمایند.
میرزایی با اشاره به اینكه احیای دریاچه ارومیه یكی از مطالبه های مهم مردم آذربایجان غربی است، افزود: احیای دریاچه ارومیه نیازمند همدلی و همكاری است و سیاه نمایی های ناجوانمردانه در این راستا سودی برای مردم نخواهد داشت.
وی با اشاره به وعده رییس جمهوری در خصوص افزایش یك متری تراز دریاچه ارومیه تا سال 1400 شمسی، اظهار داشت: طبق ادعای كارشناسان، بعد از بهره برداری از طرح های انتقال آب به دریاچه ارومیه این وعده تحقق می یابد.
میرزایی با تاكید بر اینكه بهبود وضعیت فعلی كشور با نقد سازنده و عرضه راهكار ممكن می شود، بیان كرد: نمی گردد تلاش های دولت برای احیای دریاچه ارومیه را زیر سوال برد و بعد از آلوده سازی فضا، توضیحی در ارتباط با این ادعا عرضه نكرد.
رییس حزب اتحاد ملت در آذربایجان غربی با تاكید بر اینكه مردم نسبت به آینده كشور بی تفاوت نباشند، اظهار داشت: جریان های مخالف دولت در كوشش برای ناامیدی مردم و بی تفاوتی آنان در برهه های حساسی چون انتخابات هستند.
به گزارش حیوان خانگی بگیر به نقل از ایرنا بیش از یك سال به یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی زمان باقی است و بعضی از نمایندگان مجلس با زیرسوال بردن تلاش های دولت در احیای دریاچه ارومیه تلاش در سوء استفاده تبلیغاتی از مطالبه های مردمی دارند؛ حزب اتحاد ملت در آذربایجان غربی بیش از 600 عضو دارد.
3214/3072


1397/06/22
17:06:33
5.0 / 5
2504
تگهای خبر: آب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲
حیوان خانگی GetPet

حیوان خانگی بگیر


واگذاری حیوانات خانگی

getpet.ir - مالکیت محتوا و شکل سایت حیوان خانگی بگیر محفوظ است