نماینده محلات: ریز ذرات معادن برای منطقه ما لطمه زا است

نماینده محلات: ریز ذرات معادن برای منطقه ما لطمه زا است

حیوان خانگی بگیر: نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور بیان كرد: آقای رئیس جمهور برای پرداخت خسارات سیل مانند سال ۹۵ مردم را سه سال را منتظر نگذارید. شما به آنها وعده داده اید.


به گزارش حیوان خانگی بگیر به نقل از ایسنا، علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در تذكری شفاهی جلسه علنی نوبت بامداد امروز مجلس در تذكری به وزیر كشاورزی اظهار داشت: آقای وزیر تابحال پیاز، گوجه و خیار خریده اید؟ می دانید قیمت این اقلام به كجاها سركشیده است؟ آقای وزیر آموزش و پرورش معوقات معلمان را در آستانه روز معلم پرداخت كنید. آقای رئیس جمهور برای پرداخت خسارات سیل مانند سال ۹۵ مردم را سه سال منتظر نگذارید. شما به آنها وعده داده اید.
وی در تذكری دیگر به رئیس جمهور و وزیر امور خارجه اظهار نمود: فرانسه به ما كج دهنی كرد چكونه می گویند خودمان اینستكس را اجرایی می كنیم؟ آنها نسبت به این مساله تعهد داشتند. شما باید این مساله را پیگیری كنید.
سلیمی در تذكری به وزیر راه اشاره كرد: آقای وزیر یك دفعه از جاده محلات دلیجان عبور كنید. محیط زیست اعلام نموده است كه ریز ذرات معادن برای منطقه ما لطمه زا است و سبب می شود مردم گرفتار آسم و مشكلات تنفسی بشوند. محیط زیست در این خصوص وظیفه خودرا انجام داده است. حالا لازم است در این عرصه قوه قضائیه و وزارت صنعت ورود كرده و وظایف و تكالیف خودرا انجام دهند. قوه قضائیه! اقدام اقدام اقدام.



1398/01/27
16:47:22
5.0 / 5
2568
تگهای خبر: آموزش , كشاورزی , محیط زیست
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
حیوان خانگی GetPet

حیوان خانگی بگیر


واگذاری حیوانات خانگی

getpet.ir - مالکیت محتوا و شکل سایت حیوان خانگی بگیر محفوظ است