رئیس اتاق بازرگانی سمنان:

۲ ۵میلیارد تومان تجهیزات پزشكی توسط فعالان اقتصادی سمنان اهدا شد

۲ ۵میلیارد تومان تجهیزات پزشكی توسط فعالان اقتصادی سمنان اهدا شد

به گزارش حیوان خانگی بگیر رئیس اتاق بازرگانی سمنان از اهدای ۲.۵میلیارد تومان تجهیزات پزشكی و درمانی توسط فعالان تولیدی و صنعتی استان اطلاع داد و اظهار داشت: اهدای بیشتر از ۳۰ هزار ملزومات بهداشتی همچون این موارد است.



به گزارش حیوان خانگی بگیر به نقل از مهر، علی اصغر جمعه ای بامداد یكشنبه در نشست هم اندیشی مقابله با كرونا كه به میزبانی اتاق سمنان برگزار شد، ضمن اشاره به تأمین برخی ملزومات بهداشتی و پزشكی توسط فعالان اقتصادی و تولیدگران در استان در جهت مسئولیت اجتماعی شركت ها در مقابله با این بیماری، ابراز كرد: اهدای دستگاه اكسیژن ساز به بیمارستان ه همچون فعالیتهای فعالان اقتصادی در جهت مقابله با كرونا بوده است.
وی از اهدای شش دستگاه ونتیلاتور، یك دستگاه شوك الكترونیكی و ملزومات بهداشتی هم توسط فعالان اقتصادی استان سمنان اطلاع داد و اضافه كرد: ۳۳ هزار و ۳۸۰ عدد گان، دستكش لاتكس، انواع ماسك، لباس های یكپارچه و… هم توسط فعالان اقتصادی با محوریت اتاق بازرگانی به شبكه درمان استان اهداشده است.
رئیس اتاق سمنان اظهار داشت: تابحال دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تجهیزات و لوازم بهداشتی از جانب فعالان اقتصادی به بخش درمان استان هدیه شده است.
جمعه ای در ادامه و با اشاره به اینكه بخش كمك های دوم اتاق بازرگانی صنایع، معادن و كشاورزی در حال تهیه است، تصریح كرد: این تجهیزات و ملزومات پزشكی به محض دریافت به صورت بسیار سریعاً به شبكه درمان اعطا خواهد شد.
حمید علوی عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی سمنان هم در این جلسه ضمن تاكید بر یكپارچگی كمك های بخش خصوصی به بخش های درمانی در جهت مقابله با كرونا، ابراز كرد: فعالان اقتصادی از ابتدا تمام قد در كنار شبكه درمان بوده و توانستند كمك های قابل توجه ای را تهیه كنند البته باید اظهار داشت كه می بایست از اهدای كمك های بخشی اجتناب و تلاش نماییم نیازها را ابتدا احصاء و سپس به صورت متمركز ارسال نماییم.
به گزارش حیوان خانگی بگیر به نقل از مهر، در ادامه این نشست شرایط كار و تولید امسال موردبحث و تبادل نظر قرار گرفت.

1399/01/10
22:55:45
5.0 / 5
2239
تگهای خبر: بهداشت , بیماری , پزشك , تولید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
حیوان خانگی GetPet

حیوان خانگی بگیر


واگذاری حیوانات خانگی

getpet.ir - مالکیت محتوا و شکل سایت حیوان خانگی بگیر محفوظ است