اولین رویداد استارتاپی پسماند و محیط زیست برگزار می گردد

اولین رویداد استارتاپی پسماند و محیط زیست برگزار می گردد

حیوان خانگی بگیر: تهران- ایرنا- اولین رویداد استارتاپی پسماند و محیط زیست با شعار «آیندت رو دور نریز» با حمایت پارك فناوری پردیس معاونت علمی ریاست جمهوری، 4 تا 6 بهمن ماه سال جاری در كرج برگزار می گردد.


به گزارش روز سه شنبه گروه علمی ایرنا از مركز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، اولین رویداد استارتاپی كشور در حوزه پسماند با حمایت پارك فناوری پردیس معاونت علمی بنیانگزار برگزاری این رویداد ملی به صورت سالیانه در استان البرز است.
در این رویداد 96 نفر در قالب 12 گروه 8 نفره از شاغلین و علاقه مندان، دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های محیط زیست، گرافیك، مهندسی كامپیوتر (نرم افزار و فناوری اطلاعات)، مدیریت و بازاریابی، تبلیغات و فروش، كسب وكار شركت خواهند كرد.
نخستین رویداد استارت آپی پسماند و محیط زیست به بررسی جدیدترین فناوری ها و روش های تجاری سازی در عرصه پسماند و محیط زیست در میان جوانان كشور می پردازد.
این رویداد می تواند فعالان و علاقه مندان جهت تولید برنامه های مؤثر و كارآمد در زمینه های مختلف فناوری و كارآفرینی را تشویق كند. همینطور بستری مناسب جهت همكاری بین كارآفرینان و مراكز علمی و پژوهشی است.
نخستین رویداد استارتاپی كشور در حوزه پسماند نمودن بسترهای مناسب همكاری میان متخصصین و كارشناسان با متولیان استان در حوزه شركت های دانش بنیان، فناوری، كارآفرینی فراهم می كند.
استارتاپ ویكند یك رویداد آموزشی-تجربی در سراسر دنیاست كه در 3 روز متوالی برگزار می گردد. در این برنامه شركت كنندگان پرانگیزه ای شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، عاشقان استارتاپ، بازاریاب های حرفه ای و طراحان گرافیك گرد هم می آیند تا در خلال 54 ساعت ایده هایشان را مطرح كنند، گروه تشكیل بدهند و هر گروه ایده ای را اجرا نماید.
در این برنامه جهانی تابه حال بیش از 290 هزار نفر در بیش از 470 شهر شركت كرده اند. در استارتاپ ویكند ایده های زیادی مطرح می شوند اما آنچه در این برنامه اهمیت دارد فقط اجرا است.
اولین رویداد استارتاپ پسماند و محیط زیست 4 تا 6 بهمن 1396 در كرج، جهان شهر، بلوار ماهان، روبروی استانداری، باشگاه میلاد شهرداری برگزار می گردد.
علمی**1023**1440
تنظیم: ابوالقاسم تیموری** انتشار: گلشن


1396/10/26
20:18:58
5.0 / 5
2159
تگهای خبر: محیط زیست
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۴
حیوان خانگی GetPet

حیوان خانگی بگیر


واگذاری حیوانات خانگی

getpet.ir - مالکیت محتوا و شکل سایت حیوان خانگی بگیر محفوظ است